Belki çok yersiz ama otizm videoları kafamı çok karıştırdı. Bebeğin bana tamamen normal geliyordu ama videolardan sonra acaba oldum. Bu yazdıklarım sizin bebeklerinizde de var mı? Çok sık ooo diyor özellikle yeni bir yer yeni bir kişi görünce, bazen kendi kendine gülüyor, bazen çok kısa süre gözü dalıyor, yabancı kaygısı yok herkese gidiyor, ellerini inceliyor, heyecanlanınca kanat çırpma hareketi yapıyor. Ama göz teması var, sosyal gülümseme, oyunlar oynuyoruz gülüyoruz eğleniyoruz ismine bakıyor, yani bana normal geliyor ama bu yazdıklarım hep otizm bulgusu diye yayınlanıyor sizin bebeklerinizde benzer durumlar var mı