ezgicnts Kızlar 8 günlük bebeğim var nerdeyse günde 7 8 kez alt değiştiriyorum bazen üst üste 2 defa değiştirdiğimde oluyor bu kadar kaka yapması normal mi sizce bide kaka rengi şuan hardal sarısı renginde normal mi sizce bu durum aranızda varmı böylesi
SucukluSutlac ezgicnts hardal sarısı olması normal. Kaka sayısı mama ve emzirmeye göre değişiyor ama 8 fazla. Az az mı yapıyor?
3kedili2bebekli ezgicnts gayet normal endişelenmeyin sıvı beslenir sık kaka yapar hatta bu iyi bir şeydir
18yavuzselim25alparslan ezgicnts benim bebeğim 48 günlük bir kaç güne kadar ayni o şekilde 7-8 kez kaka yapıyordu bir kaç gundur azaldı. Bir aylık kontrolunde doktoruna sordum anne sütü alan bebeklerde gayet normal dedi. 2 aylık olunca azalacagini söyledi hatta 2 aydan sonrada kabızlık başlar genelde dedi
ezgicnts SucukluSutlac bazen dolduruyor bazen de az az yapıyor 2 3 saate bir emziriyorum geceleri doymuyor mama takviyesi yapıyorum ama mamayı çok kullanmamaya çalışıyorum