gull00 3-4 yaşlarında kademeli kreşe başlamakta fayda var aslında. 6 yaş aklı ermiş bilinçli çocuk artık, bir anda okula götürüp bırakıp gitmeniz onlar için zor oluyor. 2 saat kalsın bir hafta, sonraki hafta 3 saat kalsın, o şekilde yavaş yavaş alıştırabilirsiniz. Biz kreşe erken başladık ve her gün saati arttırarak devam ettik. Bir sorun yaşamadık.