Kreşte sınıf annesi olan varmı?Kızlar pazartesi okulumuz başladı öğretmen sınıf anneliğine ihtiyaç duyduğunu söyledi kimseden çıt çıkmadı istemediler herkes yan gözüyle siz yapın siz yaparsınız dediler bende kabul etmek istemedim ama hocada yapabilirsiniz dddişi için o anlık yarım dönemlik için kabul ettim.Kitap parası toplanacak , grup kurdum vs ama bazı veliler böyle sanki herseyden ben sorumluyum gibi davranmaya başladılar yani sınıf annesi ne yapar daha önce tecrübem yok hocayla konuşamadım henüz yani bugün en basitinden bi veli çantasını karıştırmış bana diyor sınıf annesisiniz ya hani hocaya soylermısınız diye ben senın çantanı nerden bulayım ki sınıfa gıdıp kendısı sorması gerekmezmi?