Kızlar benim bebeğim doğduğundan beri memeden mutlu ayrılmıyo kolik olduğu için öyle diyodum ilk aylarda şimdi 6aylığız gaz ağlamaları kalmadı çok şükür ama hâlâ aynı 5dk emse şükredecem kilo alımı da az mama önerdi doktor onu da yemedi 3 marka denedim hiçbirini içmedi göğüslerimde de başlardaki gibi sertlik yok yumuşak baya ne yapmalıyım başına gelen var mı nasıl yol izlemem lazım akıl verin lütfen 😥