hepbahar123 4 yaşına 3 ay kaldı kızlar artık o kadar bunaldim ki uyku sorunlarindan dpğdu doğalı çekiyorum . Odasında tek uyusun iatiyorum artık nasıl başardınız sizler ? Neler yapmalıyım
Marianne hepbahar123 koridorun ışığını açık bırakıyorum, gece lambası açıyorum, uyku arkadaşı yanında, masal okuyorum, sarılıp yatıyorum. Sonra uykuya dalıyor. 30-40 dk öncesinden diş fırçalar, pijama giyer. Rutini oluşturmanız lazım.
Pamukhanim_ hepbahar123 beb 7 buçuk aylık ayırdım şuan 1 yaşına yaklaştı odasında çok vakit geçiriyoruz. Yaşı büyük olunca nasıl olur onu bilemiyorum
hepbahar123 Marianne biz de aslında yapıyoruz rutinleri ama bensiz uyumak istemiyor hiç binde bir uyumuştur
hepbahar123 Pamukhanim_ evet odası ayrı cnm bnmki de çok küçükken ayırdım ama uykuya illa yaninda olmamızı istiyor . Masal anlatıyoruz vs her şeyi yapıyoruz rutinler de var ama.illa biz yaninda olup hep birlikte uyumak istiyor