Kızlar merhaba oğlumu iki haftadır oyun gruplarına götürüyorum çok mutlu özellikle danslı etkinlikleri çok seviyor yapıyor falan ama böyle oturarak masabaşı etkinliklerden hemen sıkılıyor evde ben de az çok etkinlik yaparım ama öyle açıkçası her gün yapmıyorum kitap falan okuruz ya da birkaç tane oyuncağı var eğitici onları yaparız şimdi oyun grubunda işte boyama, boncuk dizme, taşıma yerleştirme gibi şeyler yapıyorlar oğlum mesela boncukları dizmek yerine dağıtmakla ilgileniyor ya da boya yaparken fırçayı ağzına falan sokuyor. Bir süre sonra ağlıyor masadan kalkmak istiyor oğlum 16 aylık aynı 16 aylık bir çocuk daha var mesela o oturup yapıyor diğerleri zaten daha büyük çocuklar sizin çocuklar da böyle mi yani küçük olduğu için mi anlamıyor evde mesela o tarz etkinlikler yaptığım zaman yapar ama nedense orada yapmak istemiyor daha çok dağıtmakla meşgul