melocan7 bana adetin 5.gunu takıldı.4 te gittim ben haftabsonu adet olduğum için ama doktorun günü ertesi günmüş.. 4 bence daha iyi kanamanin olduğu dönem kaygan olur okadar acımaz sanirim..korkutmak gibi olmasın ama benim biraz acıdı.hatta koltuğun kenarlarina tutundum resmen yandı çok fazla.fisfis sıktı hemşire ozman bile çok yandı.spriral takilirkende kötüydü bahsettikleri gibi hiç bisey anlamiyorsun değil yani bence bünye acı esigi meselesi..ama sonuçta her ay acaba hamilemiyim korkusundan iyidir tabi anlık gelip geçiyor…ins.alisir kayma yapmazda bakaljm.spriral bile olsa çok güvenmemek lazım esin korunması gerekiyor bence cift koruma.