gamzelimm5597 eşim bi dönem 3 ay işsiz kalmıştı belediyeye gidip başvuruda bulunmuştum 3 ay boyunca 1100₺ yatmıştı e-devlete kayıtlı olan hesabıma bu yeni çıkan çocuk parası dışında. Yani gidip belediyeden başvuru yapmanız lazım gıda-sofra desteği yardımıda var eğer belediyenizde market kartı veriliyorsa onuda veriyorlar bana onuda vermişlerdi eşimin işsiz ve sigortasız olduğu görülünce