alara2025 Arkadaşlar ben 3 aylık bebeğim için dolaba süt sağıp koymak istiyorum ama hangi markanın poşetini almalıyım bazı yorumlar çok kötü çöp olanlar var yardımcı olur musunuz deneyimli anneler?
syldz61 E bebek in kendi markası var gayet güzel baby ne marka , mochi kesinlikle alma bence çok kötü, hem fazla süt için kapasitesi az hem de torbası çok kaliteli değil bence. Lansinoh da kullandım o da güzel.