sadecoffeee Bebek için folik asit tamam ama ben çok güçsüz ve yorgun oluyorum ilk kızımda böyle olmamıştım sizin kullandığınız vs vitaminler varmıydı.Kan değerlerim normal çıktı
eymenku sadecoffeee ben doktorumla konuşarak planlanmıştım devlet doktoru yani özelde değil bende doktora gidin o duruma göre yazsın gebelik bu bana iyi gelen size gelmez vebal olur yoksa 50 çeşit vitamin var
Sare_nuhaninannesi_05 sadecoffeee Ben mesela kızımda folidoce ve elenatal1 kullandım bunda diofol mavili yeşilli paketi var onu kullanıyorum
UrbanMom sadecoffeee ilk 3 ay folik asit kullandim hatta hamilelikten önce doktorum başlatmıştı. 3 ayından sonra multivitamine geçirdi doktorum elenatal 2 almıştım. Demir eksikliği çıktı sonradan bir de demir ilacı almaya başladım normalde hic hayatımda demir eksikliği olmamıştı
sadecoffeee eymenku evet haftaya gidicem ama okadar halsiz ve bitkinimki bir çare olur belki diye sorayım dedim
sadecoffeee UrbanMom demirim bi tık eksik çıktığı için ilk kızımda kullandığım demir ilacını verdi onu kullanıyorum ama yinede çok halsizim ya
Sare_nuhaninannesi_05 sadecoffeee Folidoce sadece folik asit elenatal1 hem folik asit hemde vitamin annenin kullandığı bebeğe geçiyor zaten hem anne hem bebek için bu ikisi🩷
UrbanMom sadecoffeee halsizlik hamilelikte normal oluyor ama doktorunuza multivitaminde sorun isterseniz. Ben hamileyken 10a kadar zor otururdum normalde gece uyumak bilmezdim normal yani
sadecoffeee UrbanMom evet normal ama günlük yaşantımı etkiliyor işte hiç birşey yapamaz oldum birde kızım var :) bakalım doktor vitamin ne verir iyi gelir inşallah
sadecoffeee UrbanMom evet uyuyabildiğim anları çoğaltmaya çalışıyorum depolanmıyor ama en azından olsun ahshshsh