Arkadaşlar kızım 1 buçuk aylık, uyanık olduğu her an sadece meme de sakın duruyor.sureklu huzursuz anlamış değilim neden böyle, aç desem mama verince de aynı oluyor onuda denedim yani.
Sizindemi böyle ben mi bı hata yapıyorum anlamış değilim. Siz nasıl oyalıyorsunuz nasıl vakit geçiriyorsunuz bana fikir verirseniz çok sevinirim 🙏🏻