Kızlar bebeğim 6 aylık tadımları bitirdik. Doktor 2 ara 1 ana öğün yap dedi. Yumurta sarısı vermeye başla dedi bunu nasıl yediricem sade mi? Bir de ana öğün ister kahvaltı ister yemek sen karar verirsin dedi. Kahvaltı vericem mesela ne karıştırıcam ya da yemek olarak kaç sebze karıştırıcam. Kafam çorba oldu valla 🤯 ara öğün meyve yoğurt gidicem arada karıştırıp vereyim diyorum. Önerilerinizi bekliyorum yeni başlayacağız ona göre tarifler yazarsanız sevinirim