pyrzmrv agustosbocegim ben mama değiştirdim bir de sabah erken saatte ılık suya soktum, su içinde bacak harekeleri yaptırdım banyodan çıktıktan beş dk sonra kakasını yaptı.
agustosbocegim pyrzmrv ben masaj yaptım zeytinyağı ile hem karnına hem p******* sürdüm akşama kadar iki defa kakasını yaptı
pyrzmrv gizem1735 bizimki üç gün olsa da kakası sert değilse kabız saymıyorum dedi onun için şu an sadece takip dedi
Dejajavu Çocuğum 3 aylık falanken hatırlıyorum 8/9 gün kaka yapmamıştı doktorumuza sorduğumda anne sütü alıyorsa 12 günü geçmiyorsa normaldir demişti . O süreçtede yapmıştı ben rahatlamıştım. Ağlama sızlama hiçbir şikayeti yoktu normal geçiyordu günleri
minik1civciv Benim kızım da yapmıyor ya 9 gün oldu fitil verdim yaptı 5 gün oldu yine fitil verdim. Canı acıyor çünkü masaj yapıyorum. Kaka yapamadığı için gazı kötü kokuyor. Üzülüyorum ne zaman düzene girer acaba normal de yapardı hep bi defa bile olsa.