Bizi de sağlık ocağından aradılar kistik fibrosiz şüphesi var tekrar kan alınacak diye. 1 hafta ne yemek yedim ne su içtim. Sütüm gitti. Kan alındıktan sonra hiçbir şekilde aramadılar. Kontrol için sağlık ocağına gittim sordum. Bir sıkıntı olsa ararlardı diyorlar. 3 ay oldu. Yani üzülmeyin boş yere büyük olasılıkla yanlış sonuç.