aslancmom merhaba , henüz tam olarak çözüm bulamadık ama perşembe günü sünnet yaptırdık sanki biraz sakinleşti gibi oldu birde patates yediğimde bebeğimde daha çok gaz ve kabızlık olduğunu fark ettim yemediğimde sıkıntı olmuyor çok şükür biraz olsun rahatladık , bence de bir dr görünün belkide bir şeye alerjisi vardır çünkü bu aylarda genelde gaz sıkıntısı azalıyormuş