Sorum başlıktadır sevgili anneler .kızım 3 yaşında 4 aydır tuvalet sorunumuz yoktu kreşe başladık kabızlığımız oldu ve altına kakasını yapmalar başladı öğretmeniyle ödül yöntemiyle gitmeye başladık ama hiç bir şey fayda etmiyor. Artık evrede kakasını altına yapmaya başladı. Aşırı üzülüyorum aşırı strese giriyorum .burarada özel bir kreş ve çok seviyor her sabah beni uyandırıp hadi arkadaşlarım öğretmenlerim bekliyor çabuk hazırlanalım diyor.Öğretmenlerinide çok seviyor.nasıl ilerlicem napıcam bilmiyorum