SucukluSutlac Benim bebiş haftaya 5 aylık olacak. Uykuya çok direniyor. Bugün doktorla konuşurken gece uykusunu çok fazla uyuduğunu uyandırmam gerektiğini söyledi. Uykusu şu şekilde; 8 de gece uykusuna yatıyor sabah 9 gibi kalkıyor gün içinde sürekli ağlama akşam gece uykusuna kadar en fazla 3 saat uyuyor (bazen sadece 1 saat uyuduğu da oluyor). o uyku da parça parça 1 saat, 10 dk veya 30 dk gibi. Doktor da 6:30 7 gibi uyandır plan yap gündüze uyku bırakmıyor bebeğin dedi. Sizce uyandırmalı mıyım yoksa hiç dokunmayım mı? Gece uyuyorken gece uykusunu da bozmak istemiyorum. Deneyen var mı?
ysm53 SucukluSutlac gündüz 3 saat güzel bi süre 5 aylık bebek için. Genelde gece uykusu iyiyse gündüze pek dokunmazlar anlamadın uyuyor ne güzel işte bizim 4.5 ayda uykular bi bozuldu 7 aylık oldu hala aynı uyumuyor keşke gece uyusa.
tomrisinizi SucukluSutlac bebeğim 3.5 aylık akşam sekiz gibi gece uykusuna geçer sabah altı altı bucuk gibi kendi kalkar tabii ki gece boyu beslenme için uyanır bazı geceler geri uyumakta güçlük çeker ama düzeni bu şekilde olusturduk.Çoğu zaman gündüz bir buçuk iki saat uyuyor o da parça parça parça yani doktorun dediğini yapsan da uyumayabilir bakınız benim bebem uyumuyor 😅 hele bu ara hepten zivanadan çıktı 4. Ayın ayak sesleri🥲 Yine bir örnek kızım🤍 yıllar yıllar yıllarca sabah 6,5.30 gibi uyandı gündüz uyku süresi iki saati geçmezdi hiç değişmedi daha geç yatırma karanlık perde vs vs hepsini denedim. Çocuklar bizim aynamiz gibi ben de uykuya çok düşkün değilim dogurduklarimda bana çekmiş.
MotheroftheSea Benim bebeğimde aynı , saat 8 gibi uyur , sabah 8-8 bucuk gibi uyanır . Gündüz uykusu toplasanız 2 saat ya var ya yok . Ama gece uykusunu bölmek bana pek mantıklı gelmedi açıkçası . Şurada durayım bilen birileri yazar belki 👀
SucukluSutlac MotheroftheSea bizim 6-7 gibi şekerleme uykusu yapar ama kalkmaz uykusunda mızmızlanır geri uyur. Doktor da o zaman kaldır oyala gece uykusu çok uzun dedi — Ve bu zamandaki çocuklar hiç uyumuyor herkes bundan şikayetçi dedi
ysm53 SucukluSutlac 3 saat uyuyor dediniz ya onun için dedim. Sanırım 5 ayda en fazla 2.5 saat uyanık kalabiliyordu bir de öyle deneyin doktorun dediği gibi en geç 7de uyandırın uyku pencerelerine dikkat ederek uyutun.
SucukluSutlac ysm53 5 aylık yeni olacağız 1.5 2 saat dedi doktor. Bizimki yorulduğu için yarım saatte bir uyumak istiyor deniyorum uyumuyor ağlıyor geri kalkıyor yarım saat sonra tekrar ağlamaya başlıyor. 3 saat de en fazla her gün değil maalesef
ysm53 SucukluSutlac ay bu kadar uyanıklığa gece iyi uyuyor o zaman siz doktorun söylediğini yapıp rutin haline getirin
ysm53 SucukluSutlac gündüz yorulduğu için ağlıyor muhtemelen ama yine sık uyanması lazımdı gece gündüz de uyumadığı için aman bacım valla hepsi bir tuhaf bunların yine gece uyuması daha iyi 😂
SucukluSutlac ysm53 ay sorma vallahi. Araştırmadığım yapmadığım şey kalmadı işe yaramadı. Beyaz gürültü emzik kundak sallanma hepsini aynı anda yapıyorum yine yatmıyo yine yatmıyor 😂😂
SucukluSutlac tomrisinizi bizim de çok düzensiz düzene ben sokarsam belki uyur demiştim ama olmayınca olmuyormuş 😂😂 son sözünüz çok doğru benim gib uyuyor. Zor dalarım zor kalkarım gündüz uykusu uyumaktan nefret ederim. Uykusuz gezerim yine de gündüz uyuyamam 😂😂
tomrisinizi SucukluSutlac heh ben de öyleyim işte o yüzden çocuklarımız böyle bence ama yine de gece uyumasını güne erken başlamasını tercih ederim her manada daha kaliteli bir yaşam oluyor. Zaten çocuklar büyüdükçe gündüz çoğu vaktini oynayarak keşfederek geçirecek öğlen uykusu oturacak sabaha kadar oturan bebektense gece uyuyan gündüz oynayan bebeği tercih ederim 😁
SucukluSutlac tomrisinizi gündüz oynasa baksa etrafa anlarım bizimki ağlıyor vallahi gece olunca bayılıyorum ben de