Kızımın gecen seneden beri üçüncü okulu sürekli beni kapıda istiyor. Her öğretmen de kapıda tutumuyor neyse dün bi okul bulduk görümcemin oğlu orada birinci sınıf biz anasınıfıyız beni gördüğü sürece herşey yolunda ama kapıyı kapattırmak istemiyor. Sürekli beni görmek istiyor bir günde arkadaslarla o kadar güzel kaynastı ki inanamazsınız okul da güzel bırakmak istemiyorum öğretmene dedim ki ne derseniz onu yapıcam ağlıcak mı sızlıcak mi siz nasıl derseniz. Şimdi sınıfa sokup ağlattık bugün stajer kız sakinlestirmeye calıstı yarım saat falana ağladı yanıma yolladılar bu arada ağlarken beni camdan görüyo ben kapıda değil dısardayım dedim ona sizce ağlatarak doğru mu yapıyorum alısır mı bi öğrenci böle alısmıs bilemedim yasayan varmı