rodinnnnnn 346789 evet maalesef kıpkırmızı kesildi çok kötü oldum ben de zor sakinleştirdim ama sonrasında hep uyudu Bu arada sizin daha sakin karşılayabilir bizden önce bi bebeğe daha yapıldı bizim ki kadar ağlamadı
soykan97 Of bizimde ayağından yapılan aşıları oldu yarın verem aşımız var çok ağlıyor şimdiden çok tedirginim 🤗 Peki rota aşısını yaptırmayı düşünüyor musunuz?
elifimmm123 izmrlianne iki aylıkken 5200 falandı ama şu an üç aylık oldu bilmiyorum daha gitmedik s.ocagina