Birprensannesii__ Palmiye1 Ankaranın en güzel ilçesi çankaya zaten diğer ilçelere göre daha pahalı ama kesinlikle insanları, ortamı çevresi olsun daha yaşanabilir.Ben dikmendeyim.Mamak ,altındağdan çok çok daha iyii
Palmiye1 Birprensannesii__ tesekkür ederim. Peki dikmenin neresi. Okkuları nasıl benm için en önemlisi okul
UrbanMom Palmiye1 ben mamakta oturuyorum senelerce cankayada çalıştım birlik mahallesi tarafı hem cok pahalı değil hemde insanları düzgündü tanıdığım kadarıyla. Sakin çevre oralar. Mahallede büyük parklar var pek yeterli olmasa da AVM var. Bütçe biraz daha yüksek tutarsanız daha güzel yerlerde var tabi ki.
Birprensannesii__ Palmiye1 Mamak,altındağ,sincan buralara göre kat kat daha güvenli daha iyi dikmenin sadece evleri hoşuma gitmiyor onun dışında ankarada en yaşanabilir yerlerden biri.