Emzirmw ve bu öğünlerin aralıklarını nasıl ayarliyorsunuz kizlar ? Mesela benim bebegimin ilk uykusu öncesi hic istahi olmuyor kahvalti gec kalinca da haliyle diger ogunler cok sık oluyor. Ee emzirmek de istiyorum ki o da istiyor zaten. Bilen duzen oturtan biri cevap verebilir mi nasıl yapcaz. Ben kendim 3 öğün yemiyorum ki😄