Bizim süt alerjimiz çıktığı için verdi doktor evet tadı kötü ama başta biraz vanilya özüyle alıştıra alıştıra içtik şimdilik iyi gidiyor kilo alımı da iyi benim ikizlerimin birisi kullanıyor kabızlık gaz sorunu falan yaşamadık hatta kendi daha sık çıkarmaya başladı 2 aylıkken başladık şu an 3 aylığız