gesibaglarizeze haklısınız. Bakıcı bulmak zor bir süreçti benim için de. Referans aracılığıyla bulmuştum, tecrübeli, çocukla iletişimi iyi, bakım konusunda başarılı bir hanımefendiydi. Evin her odasına kamera taktım, o şekilde ilerledim. Sadece fikir sahibi olursunuz diye yorum yapıyorum.