Kızlar normal doğumla 11 ay önce doğum yaptım doğumdan 2 ay sonra sırtım ağrımaya basladı alt kısmı hatta omurilik kemiğime bastırınca ağrıyı daha çok hissediyorum eğildiğim zaman ya da uzun süre hareket etmeden yatarsam falan ağrıyı hissediyorum her ay ağrı oluyor 10 gün falan sürüyor sonra birden kayboluyor bazen 2 ay da bir ağrı oluyor neyse bu ay 13 gün falan oldu hala gecmedi kas gevşetici içtim baya beni zorladı eşime masaj yaptırdım ama banamısın demiyor kambur gibi oturursam da ağrı oluyor dik oturunca ağrı olmuyor ara da belime de ağrı vuruyor doğumdan önce bir şey yoktu sizdede oldumu böyle bir ağrı tecrübelerinize ihtiyacım var başka bir şeyden kaynaklı ağrımıdır değildir nedir bu ?