Mayısta 3 yaşı dolacak oğlum yemek seçiyor. Kahvaltıda sorunumuz yok yumurta peynir domates salatalık yiyor, öğlen çorba çok zor 1-2 kaşık yanına mutlaka makarna pilav yoğurt ara öğün meyve ceviz fındık veya tost akşama yine aynı köfte makarna veya pilav. Onun dışında tavuk, patates hayatta ağzına sürmez kabak ıspanak pırasa vs.. yemiyor. Kilosu 13
6 aylık da kardeşimiz var onunla da ek gıdaya başladık iki çocuk çok zor gerçekten akşamları babamızla yemek masamız olmuyor genelde geç geliyor. Tv karşısında yiyoruz çoğunlukla da ağzında biriktiriyor bizim gibi olan var mı? Ne yapmam gerekir? Büyüyünce veya kreşe başlayınca yer mi?