28 aylık oğlum pişik olmus orta düzeyde. Krem sürdürmuyor bacaklarini kasıp kilitliyor babasıyla sürmeye çalıştık yok mümkün değil sürmek .Sabah işte yikadim oglumu saf su iyi gelir diye .Neyse krem surim dedim yine izin vermedi bacakalrjnj kilitledi dikkatini dagitiyroum yok mümkün değil ve bu sefer bezini de baglatmadi. Bende hazır baglatmiyorken çişe alistirim dedim .Lazimligi vardi zaten ara ara otuttruyrodum onu oynuyordu Bi defa gecn gün çiş yapmisti lazimliga. Daha 2 saat olmadı 5 defa altına işedi. Lazimliga götürüyorum yapmıyor kalkınca 1 dk sonra işemeye başlıyor altına. Ne yapicam bilmiyroum sizce sabretmeliymiyim yoksa erken mi?Bide şu aşamada uyurken bezlemeli miyim?