Bebeğim 10 ay 8 günlük. Normalde pankeki, köfteyi, mücveri çiğneye çiğneye yerdi. Altta iki üstte iki dişi vardı. 10 aylık olmak üzereydi ki üst yan dişlerin biri patladı, diğeri patlamak üzere. Ve aynı anda çiğnemeyi reddetmeye başladı. Çorba, püre dışında bir şey yemek istemiyor. Küçük parçalara bölüp versem bile tükürüyor 🤦🏻♀️ 10.ayda ağız içi hassasiyet artıyormuş ve diş kaynaklı bebekler çiğnemeyi reddedebiliyormuş diye okudum internette. 1-2 hafta içinde kendiliğinden düzeliyor diye de yazıyor. 2 hafta olmak üzere ama hiç bir düzelme belirtisi yok 🥺 asla çiğnemek istemiyor. Başına gelen var mı? Düzelmesi için ne önerirsiniz?