3315 bu yaş genelde ağlayarak gidiyor sınıfa ilk haftalar.. istemezse gitmez derseniz zaten gitmez bırakır.. öğretmenimiz her gün sınıfta en az 2-3 çocuğun anne diye ağladığını söylüyor. Benim kuzum da 3 yaşında ilk günler hevesli gitti ama son günlerde ağlayarak gidiyor.. uyku saati var ondan dolayı sanırım.. bugün yatmak istemiyor dedim öğretmenine bakalım bir dedi ama uyumuş yine arkadaşlarını görünce.. yani uzaktaysa her gün 1-2 saat için gerekli mi bilmiyorum. Bir de sizin başında beklemenize nasıl izin verecekler?