Lokumtosunannesi Kizlar bebeğim benden uzaklaştığını hissediyorum ya da güvenli bağlanma sonucu mu bu anlamadım ama en yabancı kişiye bile gidip sonrasında bana gelmek istemeyebiliyor sürekli beraber olduğumuz için mi 1 ay öncesine kadar benden başkasına gitmezdi
Crnefe Lokumtosunannesi kendi çevreyi daha iyi keşfetmeye başladı annesi her çocuk farklıdır bide 8 aylık bebeğim ben dışında kimsede durmuyor kayınvalidem yatıya gelince gece bakıyor yanındaki ben değilim çığlık çığlığa kalıyor bence sizinki daha iyi yemek dahi yaptırmıyor sadece bende duruyor babasını bile istemiyor ben ne yapayım 🤦🏼♀️
Obenimmelegim Çok üz0cü bi durum benimkide evde kimse olmayınca ağlıyor peşimden mutfağa hiç bir yere gidemiyorum ama kaynanam olunca beni hiç aramıyor 6aylk😔ben buna çok üzülüyorum