momofalya Kızlar bugün ilk defa ek gıda için yoğurt yaptım hafif tatlımsı ve kremamsı akışkan bir yoğurt oldu tadı güzel ama ekşi değil bebeğim de severek yedi ama aklıma takıldı bebekler için yoğurdun böyle mi olması gerekiyor ?
beybitolat momofalya çok sıcak mı mayaladınız? Yada sıcakken mi dolaba attınız? Kremamsı gibi olmaz normal yoğurt gibi olur bende mayalayarak yapıyorumda
yildizmom-2023 momofalya toz mayalarla yaptıysanız öyle oluyor. ev yogurduyla mayaladiysaniz sütun ısısını ayarlayamamissinizdir
momofalya yildizmom-2023 toz maya değildi aslında muhtemelen sütün ısısını ayarlayamadım kaç derece olması gerekiyordu
beybitolat momofalya derecesini bilmiyorumda serçe parmağını batırıp 7ye kadar say eğer elin yanmıyosa mayalayabilirsin. Dışardada bekletiyosun 4-5 saat ondan sonra ağzını hiç açmadan dolaba atıyosun. Bi gecede öyle kalsın sonra aç ağzını mis gibi taş gibi olur
yildizmom-2023 momofalya bende parmakla bakıyorum 7ye kadar sayıyorum 7den sonra hafif ısırmaya başlayınca öyle mayaliyorum
yildizmom-2023 momofalya üstüne süzgeç kapatıp örtüyle sarıp 6,7 saat bekledikten sonra ağzı açık sekilde dolapta 1 gün bekletiyorum ertesi gün yemeye başlıyorum
momofalya yildizmom-2023 aaaa ben dolapta bir gün bekletmedim dışarıda altı saat bekledi dolapta da üç dört saat sonra verdim ondan mı acaba
arzuapo momofalya hayır bir kere yoğurdu kırmıssiniz daha taş gibi olmaz artk suu toplicak o suyunu atın öyle verin bebeğe bir kere daha mayalayinca dolapta bir gece beklesin öyle sert olur
yildizmom-2023 momofalya artık onu kasiklamissiniz o olmaz. bı dahaki mayalamada dediğim gibi yapın daha Güzel olacaktır. ilk kez yapmışsınız normal böyle olmasi