Thesra 10 aylıkken sabah 10 civarı kalkar 12 buçukta öğlen uykusuna yatar 2 gibi kalkardı sonra bi daha 5 gibi yatardı 7ye doğru kalkardı. Haliyle gece uykusuna da 11 den aşağı yatmazdı 🤭 gündüz tek seferlik uykuya yeni geçtik 13 aylıkken.. Diş falan çıkarıyordur belki farketmemişsindir ilk dişleri zorlamasa bile sonrakiler inanılmaz zorlayabiliyor
Bizde bu ara uykuyla çok problemliyiz geceleri. Atıcam kendimi en sonunda camdan😂 şimdi 9 buçukta kalkıyoruz 1 buçukta yatıp 3 buçukta kalkıyoruz gece 10a kadar biz gibi takılıyor sonra uyuyup saat başı kalkıyor 😂