psikoanne Benim 3 buçuk aylık oldu nasıl uyuyor dersen sana net bi cevap veremem , o kadar değişken ki . Yani 1 aylıkken kolumda sallardım uyurdu , şimdi de bazen emzirirken uyuyor bazen kolumda sallıyorum her yolu deniyorum ama uyuması saatlerimi alıyor
cglr91 barslan66 aynen bende aynı şeyi yaşıyorum arada . Ozaman da dinozor şarkısı var gidelim dinozoru bulmaya onu bi açıyorum uykuya devam ediyor . Alıştırdım ben ama dinozor şarkısını açıp karşısında hareketle abartılı yaparak hep söyledim oynadım . Şimdi uykuya direndiğinde ya da ağladığında açıyorum bi an da sakinleşyor uykuya devam ediyor
psikoanne barslan66 uykusu olmazsa uyumuyor zaten, uykusu geldiğini anlarsınız . Geldiği an kundak yapıp hafif bi ninniyle uyutun tam dalınca yatağına koyun ben gündüz uykusunda bazen yatağına koymuyorum , kendi yatağımda uzanarak emzirip uykuya dalınca ben kalkıyorum