2 gun sonra 3 aylik olucak bebegim normalde cocuk doktorumuz 3.ayda nimenrix aşısı söylemişti ancak verem aşısı olduğunda huzursuzlandigi icin doktoru aradım bana bi tane antibiyotik soyledi vermem için su an başka şehirdeyim 1 bucuk aydır görüşemiyoruz doktorumla uzaktan olduğu icin aramak zorunda kalıyorum. Neyse aradığımda antibiyotik dedigi icin cok huzursuz oldum muayene etmeden bisey olmadan antibiyotik vermesi saçma geldi. Güvenim sarsıldı biraz. O yuzden önerdiği aşının bu ayda olmasından da emin değilim. Bu ayda yaptıran var mi?