betus52 Karın agrısı gaz beni mahvetti.saglık ocagındaki doktor gaz cok ve gerginlik var dedi.ozellikle büyük abdestw cıktıktan sonra nasıl karın agrısı oluyor.var mı bunları yasayan
bkerem2025 Gaz damlası vermedi mi doktor. Bir de karın masajı yapın bebeğe. Bebeğiniz kaç aylık mamayla besleniyorsa o sancıyı çekicen bacım. Bizimde öyleydi yeni yeni düzeldi diyebilirim.