Kızlar merhaba
Öncelikle doktora götürdük. Covid, influenza vb. Testleri yapıldı negatif. Kan tahlili yapıldı. Kanda da sıkıntı yok doktor soğuk algınlığı dedi. Sürekli hırıltılı olduğu için serum fizyolojikle burnunu temizle dedi. Ben daha önce hiç yapmadım. Doktor muayene esnasında yapıp gösterdi ama çevremdeki herkes sen yapma kulağına kaçar beynine pıhtı atar deyip duruyor. Stres oldum. Var mı taktik verebilecek biri? Doktor yan yatır üst burun deliğinden 5 ml serum fizyolojiği sık dedi bir sıkıntı yaşar mıyım?