3 aylık bebeğimin gündüz uykusu yok. 1 saat uyutmak için çaba sarfediyorum 15-20 dakika anca uyuyor.
2-3 saat uykusuz duruyor artık gözleri kayıyor uykusuzluktan ama uyumaya direniyor.
.Zar zor uyutuyorum hemen geri uyanıyor kafayı yemek üzereyim ya artık sabrım gercekten kalmadı.
Gecede saat başı uyanır emmek için. Artık uykusuzluktan ne sabrım kaldı ne enerjim kaldı ben benlikten çıktım ya ne yapabilirim bu uyku konusunu elimden gelen herşeyi yapıyorum yinede olmuyor.
Ne zamana kadar böyle sürecek ne zaman düzene biner ?