Stanley yemek termosu bi kere alın ömürlük kullanın. Artık oğlum büyüdü onun için yemek taşımıyorum ama kendim işe giderken kullanmaya başladım 4 yıldır kullanıyorum hiçbir deformasyon olmadı hala ilk günkü gibi asla sızdırmıyor ve sıcak tutuyor. Ayrıca ömür boyu garantisi var bir deformasyon olursa yenisini gönderiyor Stanley, sistemlerine ürünün içindeki qr kodla kayıt olursanız.