Ya sürekli de yıkıyorum ama suluğun dibi yeşil sonra şu pipetin altındaki mavi yuvarlak şey yıkasam da yine yeşilleniyor sizde de oluyor mu? Hani yıkamasam pislikten diycem ama kendi bebek deterjanıyla yıkıyorum hep. Sürekli yeni uç mu alıcam o da 200 tl yani hepte alınmaz ki🥲