ek gıdaya başlamıştık daha sonra kızımın kollarında kızarıklık oluşmaya başladı doktorumuza sordum egzama olduğunu söyledi gıdaya karşı egzama oluştu daha sonra kuruyemişe karşı alerjisi olduğunu öğrendik. hatta burun tıkanıklığı bile yapıyormuş. bu zamana kadar hep kuruyemiş tüketmiştim bir sıkıntı olmamıştı ama bebeklerde ek gıdadan sonra da alerji gelişebiliyormuş şimdi egzamasını geçirmeye çalışıyoruz ve bende içerisinde kuruyemiş bulunan hiç bir gıdayı tüketmiyorum inşallah geçer
sizin başınıza geldi mi geldiyse egzamayı nasıl geçirmeyi başardınız?