Merhaba arkadaşlar
Dün akşamdan beri aşırı kanamam var ( 35 gün önce sezeryan oldum) pedi takar takmaz doluyor ve 7. Ped değiştirişim bu saate kadar. Devlet hastanesi doktoruna gittim rahim duvarın kalınlaşmış sanırım erken adet görüyorsun dedi. Kanamam kırmızı ve pıhtı halini almaya başlayınca özele gittim bir de özeldeki doktor parça kalmış bu tarz şeyler olabiliyor maalesef bizim de başımıza geliyor kendi ameliyatını yapan doktorunla bir görüş olmazsa ben kürtaj yapayım dedi ben ilçede yaşıyorum kendi doktorum merkezde bugün de ameliyat günü yarına randevu alabildim pıhtı halini aldığı ve çok kanama gittiği için korktum yarına kadar bir sorun olur mu acaba