Bir hafta önce spiral taktırdım kokulu akıntım olmaya başladı ve hala lekelenme var lekelenme bekliyordum ama kokulu akıntı beklemiyordum bu normal mi kimi enfeksiyon kapmışsındır falan gibi yorumlar yaptı ama bazı yerlerde de normal olduğu yazıyor ne zaman geçer sizde de oldu mu bu tip sıkıntı şikayet bu böyle devam ederse spirali çıkartmaya gideceğim kokusu beni bile rahatsız ediyor çünkü eşim bana yaklaşmaz oldu.