busraikiz teşekkürler
Niyesordunbucevabi 🥲🥲🥲
kalkbircaykoy Dün 20 gramını 91400e aldım
adastra aaaaa bende 94 e aldım bugün çok mu verdim ki 🥲
kalkbircaykoy Yaa ben tam zamanında almışım 1 ay olmadı daha tanesini 41 bine aldım.
Deletedmom_897 iyi almışsınız 🫣
kalkbircaykoy 2 tanesini 91bin tlye aldım geçen hafta 10 gr
adaatuna 3 bincik artmış 🥲
adaatuna Hangi model 😀
kalkbircaykoy aynen 🌸
kalkbircaykoy İki gün önce Urfa da 46.300 e aldım
Sekerpare_ 10 gramı değil mi
Sekerpare_ düz oluyo sanırım standart 😂
kalkbircaykoy Hatay
Kestanesekeri teşekkürler
kalkbircaykoy Evet
Sekerpare_ teşekkürler