gizemmeh4
Ben rexon marka göğüs pompası kullanıyorum. Pompanın dolum haznesinin biberon başlığı da var ama ayrıca lansinoh markasının yenidoğan biberonunu da aldım. Sağıp lansinoh biberona doldurup dolaba koyuyorum. dolapta 4 derecede 3gün durabiliyor. Tekrar sağdığım sütü de dolaba koyup önceki sütle aynı sıcaklığa gelince birbirinin içine katıp biriktiriyorum. İçireceğim zaman sıcak suyun içine biberonu koyup ısıtıyorum. Amaç ılık olmasını sağlamak. Ilık olduğunu anlamak içinde bileğime 1 damla damlatıyorum. Sonra içiyor