Muhammet canım istersen bir de kan değerlerine baktır , ben de bir süredir öyleydim sinirli,mutsuz,kimseyi cekememe, herkesten kendimi soyutluyordum ,kimseyi görmek istemiyordum ama doktora gidip kan değerlerime baktırdığım da demir ,b12 ve bir daha vitamin depoları bosalmıs hatta sınırın bile altına düsmüs. Vitamin ilaçlarına başladım suan yeni yeni düzeliyorum bazen vitamin değerleri düştüğü zaman da insan öyle olabiliyor .