kızlar selam, 7.5 aylığız ve sürekli bir yerlere tırmanıyor düşüyor ediyor. yürüteç kullandım ama artık sıkıldı kendi başına ayağa kalkmak istiyor. yürüme arkadaşı alsam işe yarar mı yoksa yürüme arkadaşı hariç yine her şeye tutunmaya devam mı eder? ev oyuncak doldu öyle gereksizse almakta istemiyorum. aktivite masası tarzı bi şey daha var ona da tutunup kalkıyor ama ağırlığını verince onla devriliyor 😅 en kötü dolaptan ikinci el de olsa alayım diyorum gerekliyse. siz ne düşünüyorsunuz?