Merhaba 3 yıl olacak doğum yapalı fakat emzirmeyi bırakalı 1 yıl oldu ve biraktiktan sonra adetimin ikinci günü yoğun kanamam oluyor diğer günler az şekilde geliyor bunun için doktora gittim doktor ponstan diye bir ağrı kesici verdi adetliyken 1,3,4. Gün bunu kullan dedi bana da anlamadım ağrı kesici ile mi düzelecek bu kanamanın şiddeti kullanan var mı acaba daha öncesinde