2760yt Anladım benim işimi görüyor kızıma kek yaparken şeker yerine elma suyu koyuyorum çokta güzel suyunu çıkarıyor. Havuçta da çok başarılı olunca benden tam puanı aldı. Gönlünüze göre bulursunuz inşallah. Bu konu ile alakalı post açmıştım ben. Bir çok arkadaş yorum yazmıştı. Oraya etiketleyeyim sizi sizde bi okuyun isterseniz