Hiçbir şekilde istemiyor zaten devlet yüzde 60 ini veriyormuş kredinin faizlerde çok yüksek bu devletin çıkardığı şeye kayıt olmak istiyor aylik 35 odicen 4 sene içinde çıkar vesaire muhabbeti ayrıca kira odicen sizce mantıklimi enflasyon diye birsey var ama eşim anlamıyor algilayamiyor