sebur Kızım nezle oldu biracik ateşi var şurup verdim. Nemli ben ile azcik vücudunu sildim çok giydirmedim zaten. Başka neler yapabilirim kizlar
Paramedik16 sebur yaptığınız şeyler yeterli aslında ateşi yükselirse ılık bi duş aldırın bezini dahi çıkarın ateş düşürücü vermenize rağmen inatçı ve sık tekrarlayan ateşe dönüşürse bi çocukcuya gösterin
miroslinos sebur paranox fitil 3/1 kesip atın yapın hemen düşürüyor bizde 1 haftadır uğraşıyoruz ateşle kıxım 9 aylık 38.8 bile yükseldi doktor en zararsız fitil bu dedi birde taylor hemen düşürmez